#marketing tippek

Ezzel a taktikával megtöbbszörözheti vásárlóit
 

Ezzel a taktikával megtöbbszörözheti vásárlóit

Hogyan lehetséges az, hogy az internetet böngészve lépten-nyomon olyan hirdetésekkel találjuk szembe magunkat, melyek pontosan az érdeklődési körünkre vannak szabva? Honnan tudják a hirdetők, hogy éppen meg akarjuk változtatni telefon előfizetésünket, Milánóba keresünk repjegyet vagy éppen új porszívót vennénk? A titok nyitja az úgynevezett remarketing, mellyel cége egyszerűen vásárlásra ösztönözheti a bizonytalanabb érdeklődőket. Mutatjuk hogyan.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály




Amit minden vállalkozó elront a honlapján
 

Amit minden vállalkozó elront a honlapján

A főoldal után jellemzően a "Rólunk" oldal a leglátogatottabb, ahol a cégek általában a termékük, szolgáltatásuk bemutatására koncentrálnak, figyelmen kívül hagyva azt a tényt, hogy az embereket az érdekli, kik állnak a cég mögött, mi mozgatja őket. Ha ez az oldal nem kelt bizalmat, sokat veszíthet vele.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály

Ha erre nem figyel, búcsút inthet vásárlóinak
 

Ha erre nem figyel, búcsút inthet vásárlóinak

A szabályok szerint építette fel oldalát, mégsem nőnek az eladások? Minden tanácsot megfogadott, minden bevált módszert alkalmazott, az emberek mégsem jutnak el a vásárlásig? Megmutatjuk mi az, amit a legtöbb értékesítési oldal rosszul használ, és ami miatt elbizonytalanodnak a vevők.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály

Online hirdet? Mutatjuk, mire költse pénzét!
 

Online hirdet? Mutatjuk, mire költse pénzét!

Milyen szövegű hirdetésre kattintanak az emberek? Milyen képekre kapják fel a fejüket? És egyáltalán, hogyan érhető el, hogy a fizetett hirdetések valós vásárlókat hozzanak? A legfőbb online hirdetési felületeken, a Google AdWords és a Facebook hálózatán hirdetők számára ezek a legfontosabb kérdések, és ugyan nincsenek univerzálisan működő praktikák, megvan a módja annak, hogy kiderítse, az ön vállalkozásának pontosan milyen hirdetésekre van szüksége.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály


Nem jönnek a vevők? Mutatjuk hol a probléma!
 

Nem jönnek a vevők? Mutatjuk hol a probléma!

Előfordult már önnel, hogy lemásolt egy jónak tűnő értékesítési weboldalt, de mégsem jöttek az eredmények? Meghallgatott egy marketing gurut, átemelte tőle a legjobban csengő szövegeket, de forgalma tovább stagnált? Elképzelhető, hogy nem ismeri igazán a vásárlóit, pedig ma már nulla forintból megoldható a piackutatás, mutatjuk hogyan.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály




Tibi atya, avagy a hülyeségből is meg lehet élni
 

Tibi atya, avagy a hülyeségből is meg lehet élni

A humoráról és lumpen életmódjáról elhíresült Tibi atya kezdetben csak néhány ezer főiskolást szórakoztatott, de a brand mögött álló csapat hamar rájött, hogy a részeges kitalált pap ismertsége pénzre is váltható. De mennyire volt tudatos a márkaépítés, és milyen stratégia van az atya nevével fémjelzett termékek bevezetése mögött? Megkérdeztük ministránsait.

Varga Szabolcs Varga Szabolcs